dimarts, 22 de març de 2011

BENVINGUTS AL BLOC DE LA BIBLIOTECA!!!



Hola,
Benvinguts al bloc de biblioteca de l'escola Jovellanos. Aquí hi podreu trobar tota la informació relacionada amb tots els esdeveniments de la vostra biblioteca.


Ah! per cert! ja m'oblidava...Sóc en Grenyetes, la mascota de la biblio. 


També m'agradaria presentar-vos a en Guspires, el meu amic... Sí home, sí... el drac menjallibres que, com jo, també hi viu a la biblioteca. Però, com que és tan tímid encara no s'ha atrevit a sortir. Diu que els nens i nenes li fan por...


En fi... espero que aquest bloc us agradi molt i molt i molt...

9 comentaris:

  1. Hola Grenyetes! Ja esteu instal•lats a la nova residència?
    M'he assabentat que la inauguració ha anat força bé i que heu tingut moltes visites, fins i tot personalitats i autoritats.
    Moltes felicitats!!

    Vull que m'ho expliquis tot. Ens podíem veure la propera lluna plena al cau dels follets de biblioteca de Collserola.

    Fins aviat i moltes abraçades per tu i per en Guspires.
    Ah ... porteu-vos bé i treballeu molt!

    En Tentines

    ResponElimina
  2. Enhorabona per la feina feta !
    Llegir ens fa més feliços !
    Fins aviat
    Susanna Díaz

    ResponElimina
  3. Hola Grenyetes,
    som el Marc i el Kevin de 2nB, ens agrada molt la bibloteca. Però el que ens agrada més son els llibres.

    Adéeeeeeeeeeu!!!!

    Kevin i Marc

    ResponElimina
  4. Hola Grenyetes,
    Som la Laia i l'Ani de 2nB i ens agrada molt la biblioteca sencera.
    També ens agrada com heu quedat en Guspires i tu assegut a la teva cadireta.
    Ens agradaria que posesis una foto d'en Guspires i tu junts.
    La biblioteca està millor que abans.
    Adééééééééééééééééu!!!

    Ani i Laia

    ResponElimina
  5. Hola,
    som l'Enric i la Lucia de 2nB,
    estan molt ben posades les coses i molt boniques i els llibres ens agraden molt.

    Adéeeeeeeu Grenyetes i moltes gràcies

    Enric i Lucia.

    ResponElimina
  6. La veritat es que esta tot molt be montat, Greyetes!!

    ResponElimina
  7. Hola Grenyetes! sóc l'Enric de 2nB. Magrada molt
    llibre Frederic, el vaig trobar molt divertit Adéeeeeu!!!

    ResponElimina
  8. HOLA GRANYETES SOC LA MARIONA DE P4A ,M'AGRADA MOLT EL GUSPIRES,PETONS

    ResponElimina
  9. Hola Mariona, estic molt content de veure't de tant en tant a la biblioteca.
    Un petonàs.
    Grenyetes

    ResponElimina